Kundeservice i en digital tidsalder

Video er meget mere end branding og sjove klip. Det er i stigende grad en måde, at nå dine brugere på.

Hou Media har produceret en række film for Harald Nyborg i et tiltag, som skal højne serviceniveauet for Harald Nyborgs kunder.

Harald Nyborg er med til at bruge viden om kunder og produkter til at hjælpe dem med en visuel tilgang til traditionel kundeservice.

Dermed kan en masse spørgsmål besvares inden produkter sendes til service. Kundernes FAQ’s er simpelthen vendt til brugernes fordel og lavet om til en ’how to’ video i stedet.

Hvis din virksomhed vil høre mere om, hvordan man bruger kundeindsigt til at skabe digitale fordele, så kontakt Hou Medias digitale rådgiver Michael Lund Madsen på tlf 2248 8240/michael@houmedia.dk

Hou Media sparker gang i VL-døgnet

Hvert år samles toppen af danske virksomhedsledere til VL-døgnet. På dette års topmøde stod konsulenthuset Valcon bag arrangementet, LEDELSE I TRANSFORMATION. Her fortalte CEO Niels Duedahl om, hvordan han har arbejdet med transformationen af SE fra regional virksomhed til landsdækkende magtfaktor inden for energi og kommunikation. I den forbindelse producerede Hou Media denne video for Valcon, der fungerede som kick-off til eventet.

Valgvideo skaber værdi

LO og FTF har netop i fællesskab præsenteret et valgoplæg, som skal skabe resultater for organisationernes 1,5 millioner medlemmer og et tæt samarbejde med partierne i Folketinget.

I forbindelse med kampagnen, Sammen skaber vi værdi, har LO og FTF fået produceret denne kampagnevideo. Videoen er produceret af Hou Media i samarbejde med Skandinaviens største partnerejede kommunikationsbureau, Geelmuyden Kiese.

En ny avis er født!

Aarhus har i dag fået Danmarks største lokale weekendavis, der udkommer i hele 154.000 eksemplarer. Udgiveren har barslet med avisen i flere måneder, og Hou Media har fulgt processen fra første redaktionsmøde til første eksemplar, der kom fra trykken sent i aftes. Det er der kommet tre forskellige film ud af, bl.a. denne lille dokumentarfilm om tilblivelsen fra ide til avis

Filmen er produceret for Politikens Lokalaviser, der i alt udgiver 88 aviser til mere end 2,1 millioner husstande i Danmark og Sverige.

Danmarks største weekendavis!

Aarhus får Danmarks største weekendavis, når Politikens Lokalaviser den 29 januar sender Aarhus Weekend på gaden. Avisen udkommer i hele 154.000 eksemplarer. Hou Media har på vegne af Politikens Lokalaviser bl.a. produceret denne teaser om avisen.

DBU-direktør tackler udfordringerne

DBU’s administrerende direktør, Claus Bretton-Meyer, indledte i 2004 sin MBA-rejse på Copenhagen Business School. I dag trækker han på sine erfaringer og netværk derfra, når han skal træffe vanskelige beslutninger, og i forbindelse med de store organisationsændringer, som han har igangsat i Dansk Boldspil Union. Læs mere

Hou Media portrætterer årets leder!

Johan Bülow er årets leder 2014. Hou Media har på vegne af Lederne, der står bag kåringen, produceret denne videopressemeddelelse med lakridskongen, som en række medier bringer, bl.a. Børsen og Jyllands-Posten. Læs mere

Film formidler kompleksitet

FOSS udvikler analytiske løsninger, som bruges i fødevareindustrien over hele verden. Virksomhedens løsninger er komplekse og kendte for at være blandt verdens førende inden for industrien. Men kompleksitet kan være svært at skrive sig ud af, specielt når man er til stede i 25 forskellige lande. Så er det lettere at formidle gennem det talte ord, som understøttes af en billedeside. Læs mere

Jubilæumsfilm for finanssektoren

Finanssektorens Arbejdsgiverforening fejrer i år sit 25 års jubilæum. Hou Media har i den forbindelse produceret en film, som opsummerer fødselarens første 25 år.

Læs mere

dynaudio focus xd hou media

Verdens bedste højtalere kræver kvalitet

Hou Media har stået for indholdsproduktionen til nyt kampagnesite for Dynaudios højtalerserie Focus XD.

Vidste du, at verdens formentlig bedste trådløse højtalere er danske? Nogle af dem koster hundredetusinder af kroner, og de benyttes af verdensberømte musikere, når de indspiller deres sange, for altid at få den bedst mulige lyd i studierne.

Dynaudio har netop sendt en ny serie af trådløse højtalere på markedet, og man behøver ikke at være millionær eller berømt musiker for at købe dem. Hou Media og Dynaudio har samarbejdet om at fortælle, hvad der gør den nye serie unik, og hvordan den skiller sig ud fra andre højtalere. Det hele er samlet på et nye website, som vi har leveret teksterne til.

Du er velkommen til at læse mere om vores ydelser inden for tekstproduktion, kommunikation og PR eller se hvordan vi kan sætte skub i videoindhold på fx sociale medier.

Læs mere om Dynaudios nye højtalere på dynaudio.com/focusxd.